با ما همراه باشید

ورزشی

زمان جلسه باشگاه استقلال برای بازگشت به آسیا مشخص شد

منتشر شده

در

[ad_1]


مدیرعامل باشگاه استقلال هفته آینده نشستی را با رئیس جدید فدراسیون فوتبال با محور بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

[ad_2]

منبع

ادامه مطلب
تبلیغات
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

حضور وزیر ورزش در اجلاس وزرای کشورهای اسلامی

منتشر شده

در

توسط

[ad_1]

به گزارش شبکه خبری یزد، پنجمین اجلاس وزرای ورزش و جوانان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار «توسعه جوانان و ورزش برای ساختن امتی متحد» در شهر «جده» عربستان آغاز شد.

در این اجلاس سه روزه که وزرای کشورهای اسلامی از جمله سید حمید سجادی در آن حضور دارند، «بررسی وضعیت جوانان در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی»، «اهتمام به توسعه ورزش و امور جوانان از سوی این سازمان و نهادهای ذی‌ربط»، «تلاش برای ارتقای توانمندی‌های جوانان و پیشبرد نقش آنها در توسعه با هدف فراهم آوردن شرایط ثبات، پیشرفت و شکوفایی» و «مبارزه با افکار افراطی و خشونت‌آمیز مورد حمایت سازمان‌های تروریستی» از مهم‌ترین مسائلی است که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

همچنین، در این اجلاس تعهد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به اجرای راهبردهای این سازمان در حوزه جوانان و توسعه ورزش با هدف تقویت طرح اقدام مشترک اسلامی در زمینه امور جوانان و ورزش بررسی خواهد شد.

[ad_2]

منبع

ادامه مطلب

آخرین مطالب

تبریک اینستاگرامی AFC برای بازگشت کی روش

منتشر شده

در

توسط

به گزارش شبکه خبری یزد، صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

آنها با انتشار تصاویری از کارلوس کی روش بازگشت او را تبریک گفته تا علاقمندان به فوتبال ایران در این باره اظهار نظر کنند.

پیام‌های درج شده نشان از بروز دوباره فضای دو قطبی در خصوص عملکرد هشت ساله این مربی بین فروردین ۱۳۹۰ تا ۱۷ دیماه ۱۳۹۷ شمسی دارد.

تبریک اینستاگرامی AFC برای بازگشت کی روش

کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ به ایران بازگشت تا برای سومین بار متوالی روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ بنشیند.

[ad_2]

منبع

ادامه مطلب

آخرین مطالب

آتش‌بازی آرمان گهر با بردن میزبان/کولاک شمس آذر قزوین

منتشر شده

در

توسط

[ad_1]

به گزارش شبکه خبری یزد، رقابت‌های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری ۸ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از پرگل‌ترین بازی‌ها، آرمان گهر با ۷ گل از سد میزبان خود، امید وحدت گذشت.

همچنین مس شهر بابک با یک گل شهرداری همدان را شکست داد و خیبر خرم آباد نیز با همین نتیجه از سد سایپا گذشت. شمس آذر قزوین نیز در دیدار پرگل دیگر توانست ۵ بار دروازه پارس جنوبی جم را باز کند.

تنها دیدار بدون گل امروز به مصاف تیم‌های استقلال خوزستان و فجر شهید سپاسی که هر دو تیم سابقه حضور در لیگ برتر را دارند اختصاص پیدا کرد.

نتایج رقابت‌های امروز هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است:

*چادرملو اردکان ۱- شهرداری آستارا صفر

*امید وحدت صفر- آرمان گهر ۷

*مس شهر بابک ۱- شهرداری همدان صفر

*سایپا صفر- خیبر خرم آباد یک

*ون پارس اصفهان یک – دریا بابل صفر

*شمس آذر قزوین ۵- پارس جنوبی جم صفر

*چوکا تالش ۱- استقلال ملاثانی ۲

*استقلال خوزستان صفر- فجر شهید سپاسی صفر

آخرین دیدار این هفته ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا پنجشنبه بین تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی ساوه برگزار می‌شود.

[ad_2]

منبع

ادامه مطلب

برترین ها